Halaman

Terkenang-Kenang

Urmm... Dah lama rasanya TMoS tak update blog. almaklum lah.. baru2 ni TMoS sakit teruk disebabkan virus BINATANG tu.. huhuhuhu... apa pun, walaupun aku tak update blog aku.. aku sentiasa memantau p=blog2 adik beradik aku yang lain... yang terbaru aku pi masuk ke blog adik aku RoI. sedih gak bile baca coretan hatinya.... dia inginkan semua adik beradik berkumpul bila menjelang syawal nanti. selain tu, dia siap pasang angan2 nak sepasang baju kurung baru untuk raya nanti. sebak aku rasakan. almaklumlah... dia hanya mampu berharap...

pas tu pulak aku masuk ke blog Life's Understanding Home. pun sama gak. kisah sedih menjadi lakaran di dada blognya... uhuk uhuk.lagi meruntun hatiku sebagai seorang follower dan juga sbg seorang anak...

arghh... apasal la semua terlalu beremosional ni.. adakah disebabkan bulan puasa? ataupun disebabkan nak menyambut bulan syawal?

urmm...

1 ulasan:

Republic of Iman berkata...

hUrmM..tAk TAw gAk la kNApa bereMosI skAng...kaLu Nk TAw..KkaLu Kwn2 cITa sAl aBg2 dOAng PUlaNg rYA kaT klAs..
Adik mu nIE nAngiS taw..cpAt terSntuh...
mYbe sAl bLAn POse LAh tue KAn..