Halaman

BERSALAH... BUKAN NIATKU..

Salam 9.12 malam..

Malam ni papa tetiba je tersedar dari lamunan. lamunan yang cukup menghayalkan diri papa sehingga papa terlupa kepada satu perkara.. Perkara yang paling besar bagi papa iaitu janji. JANJI yang pernah papa lafazkan pada seseorang yang papa cintai dimasa hidupnya. Papa janji akan meRINDUi dirinya walaupun dia sudah tiada lagi di alam maya ini.

Kenapa...? Kenapa papa boleh lupa pada janji papa. Sungguh papa tak sangka kuat sungguh pengaruh hati dan perasaan. Tapi perlukah papa lupakan pada janji papa pada arwah. hanya kerana untuk merindui insan yang papa tak pasti sama ada benar dia juga merindui papa?

Papa betul-betul dalam dilema. kenapa papa harus merasakan semua ini. kenapa harus papa lalui semua ini. kenapa semua ini terbeban didalam hati dan fikiran papa. atau adakah papa yang yang sengaja tidak mau melupakan kisah silam hinggakan papa tak membuka hati papa pada orang lain..atau juga papa terlalu memikirkan hati dan perasaan papa sehinggakan papa melupakan arwah yang dulu amat2 papa cintai?

AKU DALAM DILEMA..

teringat bait lirik lagu ni..
"MUNGKINKAH... KITAKAN SELALU BERSAMA..
WALAU TERBENTANG JARAK ANTARA KITA...
KAU KU SAYANG... SELALU KU JAGA...
TAK KAN KU LUPA SELAMANYA...."

satu lagu kegemaran aku dan juga arwah suatu ketika dulu. sehingga kini aku tetap akan dgr lagu ni..

p.s: Syg.. papa tetap meRINDUi dirimu walaupun kau sudah berada jauh di sana.. doa ku sentiasa mengiringi perjalananmu dialam sana... Al-Fatihah... 

1 ulasan: