Halaman

AKU SAYANG AKU....

Kadang kala kita mengetahui ia menyakitkan ketika semua telah menghilang

Kadang kala terluka di dalamnya, hingga hati tak dapat lagi berkata

Lupakan

Dunia berubah seiring tingkah laku manusia di dalamnya

Dan akupun berubah seiring gumpalan darah yang menyaring racun memopamengepam jiwa untuk bernafas, dan nafas itu hadirkan rasa yang tidak mungkin akan berganti

Iam fallin in love with ma self again

Setelah luka yang kubuat, setelah gundah yang ku hadirkan untuk mengisi hari-hariku,

Setelah benaman belati yang ku sematkan di dadku, berharap untuk melupakanku dalam perih

Lupakan..

Kucuba untuk berdiri di atas deritaku, merangkai kasih indah di atas sakitku

Dan tersenyum di atas lukaku.. Kunikmati sakitku dalam semilir angin yang berbisik, bahawasanya ku tahu ku sakit.. Tapi ku lupakan. Berharap dan yakin ku akan dapat yang terbaik melebihi ku, melebihi cinta hitam yang ku miliki, Namun terasa berbeza, sentuhnya tidak selembut sentuhku yang dapat meredakan amarah..

Kucupannya, tak semanis kucupanku yang dapat redakan duka.

Aku tersedar dan tersandar dalam tembok keangkuhan yang membawaku dalam kenaifan diri

Akulah cintaku, yang membuatku melihat akan apa yang ku punya..

Akulah yang dapat membuatku bernyanyi di kala luka

Derai air mata seiring maafku ku titiskan untuk menyakiniku

Bahwa aku ingin Menemani hati yang kelabu, membuat warna pelangi seiring rintik hujan mewarnai hari, Fahamilah semua apa yang terjadi ketika ku katakan ku lihat Aku menderita bersendirian.

Jangan biarkan nafasku terbuang sia-sia, dan bahagiaku pada tempat yang tak semestinya.

Ku tak sesali semua, kerana dengan apa yang terjadi ku tahu, aku perlukan diriku sendiri

Jangan tinggalkan jiwaku yang tak puas akan kasihku sendiri hingga tawa mewarnai pagiku seiring kucupan hangat membasahi bibirku, jangan biarkan cintaku berlalu sebelum kata “selamat malam, dan ku cinta diriku” menghantar lelapku, sungguh jangan lupakan aku sebelum senyumku mengantarku menutup mata.


3 ulasan:

lyna karnain berkata...

en shah..cm ekcewa jer..btol x?
ke lyna yg slh interprete? hehe

PaPa Q berkata...

hehe.. kecewa pada diri sendiri la Lyna.. biasalah.. diri kita tak sempurna kan.. ada je kekurangan dan kesilapan..

-dieraRAWK F.R.E.A.K.- berkata...

kenapa ka..?