Halaman

Lelah

untuk seseorang dan satu-satunya orang yang tau bagaimana berbicara tanpa kata, aku melihatmu…walau coklat menjadi abu dan pink menjadi jingga, aku merasakanmu…walau hati ini kelu dan beku dan hampir mati rasa kerana aku…


mengertilah, aku lelah dibalik senyum dan tawa ini. disana muncul lagi badai. jauh tersembunyi di lubuk hati dan sisi gelapnya. bermula dari hujan rintik yang semakin lama kian lebat membanjiri hatiku hingga bergemuruh dan menjadi badai. there are times when I cant find answers no matter how much i think


lelah . . ya aku lelah,


lelah dengan semua. lelah menunggu kepastian. kamu, iya kamu yang membuatku lelah. sampai aku menangis lemah. aku lelah hingga terluka yang membuat semua keyakinan jadi ragu yang membuat semua tawa jadi palsu yang menghisap semua kenangan indah manis. yang membakar semua kebahagiaan gelak tawa. yang menghancurkan semua impian dan harapan.There are times when I cant find answers no matter how long I think. aku ingin pergi. aku rasa tidak bererti dan patah hati. aku lelah, hingga aku ingin sekali terbaring mati tak bergerak, diam, tidak merasakan apa-apa kerana jiwaku sudah tak disini kerana aku lelah menunggu. jangan buatku menunggu atau lepaskan aku...


aku lelah . .aku lelah, lelah menampung air mata yang tidak bisa tumpah .
there are times when I can’t find answers no matter how hard I think, .. then I tired.....

Tiada ulasan: