Halaman

LUAHAN KALI TERAKHIR 2010

Seperti tak percaya ini adalah hari terakhir di tahun 2010. Cepat sekali kan masa berlalu??!!! Benar-benar tidak menyangka ia berlalu secepat ini. Semua berlalu begitu cepat. Kumis, janggut, rambut bahkan umur meninggkat dengan lancar..haha.. Tapi sayang sekali, umur tidak boleh disekat mahupun dicantas, nak buat macam mana kan, hidup harus dijalani sampai saatnya berakhir. Ah sudahlah, itu memang satu kewajipan

Satu hal yang tidak akan pernah aku lupakan di tahun 2010 adalah naik satu anak tangga kejayaan. Walaupun masih diikuti dengan banyak kekurangan, selalu dengan berbekal pengalaman yang berjaya dikumpulkan, aku berharap tahun depan semua perkara akan berjalan lebih baik lagi. Khusus dalam hal kehidupan aku ini., Kenapa? Aku rasa semua suda pasti tahu jawpaannya, iya itu aaku takder hala tuju dalam kehidupan. tidak perlu dibahas lagi apakah alasan ataupun sebabnya. Yang jelas, ini adalah luahan terakhirku. Hah? Jadi? Ya..luahan terakhir di tahun 2010, dan berharap tahun 2011 akan LEBIH banyak cerita dan luahan lagi!

Tidak lupa juga aku mengucapkan:

Selamat tinggal tahun 2010, tahun penuh semangat, tahun penuh kemajuan, tahun penuh prestasi, tahun penuh kesedihan, tahun penuh hal-hal yang remeh temeh, tahun kegagalan kewangan, tahun penuh keajaiban, tahun pertama kali aku mengatakan diri siap bertarung!

Selamat datang tahun 2011, tahun penuh kejujuran, tahun bertambahnya semangat, tahun kejayaan dari segi kewangan (Insya Allah), tahun disiplin, tahun penuh inovasi, tahun pembentukan diri dan tahun penuh kegembiraan.

SEMANGAT!!!

SEMOGA BETEMU DITAHUN HADAPAN!

1 ulasan:

Lyna Karnain berkata...

En Shah Selamat thn br yer..moga tros berjaya!!