Halaman

Aku Kembali.....

  • Shah Nordin

    Sabtu, 18 Disember 2010, Kuala Lumpur (07.35 PM)

Malam ini ku kembali, berdiri dalam kewarasan ku sendiri, sempat terumbang-ambing dalam ego yang di jajakan sang mimpi, ufhhhhhhh . . . . nasib baik belum terlalu jauh ku melangkah..

Entah apa yang terlintas dari benakku kemarin,seperti semua ingin ku akhiri, rasanya dunia berputar berlawanan arah dengan apa yang ku mahu, “Keputusasaan” menjamah erat tubuhku, membelainya dengan kekosongan sejati.
seminggu berlalu tanpa perubahan yang konkrit akan sebuah keperibadian diri, entah dimana kenyataan meletakkan tangannya, seperti dunia tak bernyawa, hidup dalam kebimbangan yang ada.

ya sudahlah… malam ini aku kembali “I am go home”. kembali belajar menerima yang ada, kembali berjalan pada sisi dimana semua tidak sesuai inginku “I Don’t Care” dan sungguh tak peduli dengan apa yang terjadi, dan ku putuskan ku kembali.. untuk merangkai kembali mozaik hidupku yang sudah sampai disini, ku anggap semua sebagai cubaan dan dugaan, dan tamparan dalam hidupku. and now, aku kembali bukan mengembalikan keinginanku yang terlampau tinggi, dan ku cuba menyedarkan diri, dan semua sungguh bererti..maafkan atas lukamu.. dan sekali lagi AKU KEMBALI.

“Tuhan pastikan menunjukan kebesaran dan kuasanya bagi hambanya yang sabar dan tak kenal putus asa “

Tiada ulasan: