Halaman

WAKTU...

Salam 8.20 PM semua..
Mak aih.. lama juga rasanya papa tak update blog papa ni.. kali terakhir rasanya papa update blog ni pada bulan Julai tu pun sebab papa nak meluahkan rasa ketidak puasan hati papa terhadap sesseorang..Dan entah kenapa malam ni jari jemari papa rasa ringan je untuk menaip setiap punat papan kekunci lappy papa ni. Akcely tiada apa sangat yang papa nak ceritakan pada malam ni. Cuma papa nak cerita kan sedikit mengenai waktu... waktu yang papa lalui setiap hari.

Bagi papa walaupun musim demi musim berganti, Papa tetap cuba setia menantikan satu cinta. Cinta tulus yang entah bila akan tiba mengetuk pintu hati papa. Papa cuba untuk tidak memperdulikan siapa kah yang cuba untuk memikat hati papa sebab papa tahu orang yang akan menyintai diri papa adalah orang yang betul-betul ingin memiliki diri papa.

Waktu tetap berlalu.. Tetapi cinta yang papa harapkan tetap berlalu pergi tanpa singgah di hati ini walaupun hanya seketika. Adakah semua CINTA itu cuba untuk menghindar pergi sejauh yang mungkin.? Diri papa seringkali memujuk hati ini agar tidak untuk membawa rajuk. Kerana papa yakin sejauh manapun cinta itu pergi pasti akan ada satu yang singgah mengetuk hati ini.

Tetapi... adakah Waktu akan terus bersama mengiringi hati papa untuk mencari cinta yang papa inginkan? 



Tiada ulasan: