Halaman

Kau Bukan Untuk Ku

"Ego! Hati Keras! I Hate U!" Itulah cara kau melampiaskan amarahmu pada ku! Hey.. Apa yang kau fikirkan? Kau ingat kau adalah segalanya bagi ku? Kau ingat kau adalah orang yang terbaik dalam hidupku? Bagi ku kau NOTHING!! dan berkenalan dengan kau adalah satu kesilapan  yang cukup besar dala sejarah hidupku.... Aku sudah jelaskan segala-galannya pada dirimu... Antara kita tidak akan wujud perasaan cinta.. Bukan sekali juga bukan dua kali.. Tapi berkali-kali hangga aku naik bosan. Tapi kau tetap denngan kedegilanmu.. Tetap menunjukkan kesungguhanmu untuk mendekatiku.. untuk meraih cinta dariku.... Alih-alih bila aku menolak keinginanmu... Makian Cacian yang aku dapat? Patut ke?

Aku cuba untuk bersabar dengan ko... layan setiap sms yang kau kirim padaku.. layan setiap call yang kau buat padaku.. untuk apa? sebab aku ank jaga hati ko, supaya ko tak terasa aku sisihkan. Sebab aku layan ko sebagai kawan aku... Tapi tak mengapa... aku cuba untuk tidak membenci dirimu dan aku juga tidak akan cuba berdendam denganmu... Aku akan cuba melupakan semua kata-kata kesat yang kau lemparkan kepadaku... dan aku nekad akan cuba menjauhkan diriku dari dirimu.. dan selepas ini.. aku harap jangan lagi kau sms ataupun call aku lagi.. tak perlulah kau nak ambil berat pasal diriku..  makan ku minum ku segalanya lah.. kerana aku tahu untuk jaga diriku dan aku sudah muak dengan semua pe'el mu..

Tolonglah fahami... Dunia kita berbeza, mustahil untuk kita meneruskan kehidupan bersama berdua. Menjarakkan diri darimu, memBLOCK nombor henpon mu adalah satu satunya jalan yang terbaik yang boleh aku berikan kepadamu..Apa pun aku ingin memohon maaf andai melukakan hati dan perasaan mu.... sesugguhnya... cinta yang kau cuba berikan kepadaku ada lah CINTA YANG TERLARANG dan Kau Bukanlah Untuk Ku.....


Tiada ulasan: