Halaman

Aku Kesepian

Senja mulai memerah gelisah kerana malam akan menjelma

Dan mentari pun mula bernaung kerana ia tahu, 

Bulan dan bintang akan bersenandung.

Aku?


Aku masih disini..

Resah

Kerana ada ruang hampa di sudut hati

Kerana yang pasti ada yang pergi menjauh dariku

Walaupun aku tak tahu, bila dan siapa

Aku tetap menunggu sesuatu yang tak pasti

Tapi aku tetap juga tak tahu. bila dan siapa

Aku tidak boleh memahami dengan yakin tentang kehilangan ini

Cubalah ada teman untuk tempat ku meluahkan

Tapi bila ku lihat disekeliling dalam rumahku tiada sesiapa

Ingin rasanya aku menjerit sekuat hati untuk meluahkan rasa isi hati

Arghh... Tapi aku tahu semuanya hanya sia-sia dan tidak akan merubah apa-apa pun

Sepi ini cuma untuk memaut diriku

Sendiri ini cuba untuk menyiksa diriku

Aku kesepian didalam liang mimpi yang ku gali sendiri...

Tiada ulasan: