Halaman

Aku Memang Bodoh

Aku memang bodoh..

 Mengharap pada perasaan yang aku rasakan akan dibalas

 Mengharap semua yang aku lakikan akan dibalas dengan apa yang aku inginkan

 Mengharap Semua yang aku inginkan akan di tunaikan dengan sempurna


 Aku memang bodoh...

 Bodoh kerana aku terlalu lemah dalam mengawal perasaan

 Bodoh kerana aku terlalu luhur unuk seseorang yang aku percaya tidak akan mematri luka dalam hati ku

Bodoh kerana aku sendiri tidak sanggup untuk melukakan hatinya walaupun sedikit.


Aku memang bodoh

Terlalu percaya pada semua kata-kata orang yang aku sayangi 

Aku tak mampu mengawal perasaan sendiri

Aku terlalu yakin pada semua keindahan yang aku berikan kepadamu


Sehinggakan aku..

Terjauh didalam perangkap yang kau buat khas untuk ku..

Terjatuh dalam kebahagiaan yang aku reka sendiri

Terjatuh didalam perasaanmu yang palsu


Sehinggakan aku

Melangkah sendirian didalam langkah bersama indahnya kesakitan

Sembuhkan patrian luka yang tercipta ini tanpa dirimu

Dan bersendirian mengubati gurisan dan menghilangkan perih pedih BERSEORANGAN...

Tiada ulasan: