Halaman

SEPATUTNYA......!!!!!

Arghhhh..... Bosannye duduk kat rumah... SEPATUTnya aku berada di Johor Baharu sekarang... arrange satu Ujibakat PENYAMPAI IKON... huhuh sedih gak rasanya... mana taknye, sejak dari mula lagi aku dah terlibat dengan program tu... tup tup hari khamis lepas aku disingkirkkan dari projek tu... walhal hanya tinggal 2 destinasi ujibakat je lg...

Yang aku tak dpt terima kenyataan... aku dan juga J.J disingkirkan hanya disebabkan "JOKER" yang nak merebut kerusi as a P.A kepada YY selaku Pengetua KAMPUS PENYAMPAI IKON. PEllbagai cerita dia canangkan kepada orang termasuklah Y.Y. sehinggakan Y.Y percaya bulat2 katanya tanpa menyiasat perkara sebenar.....

Tapi nak wat macam mana kan? maybe bukan rezeki kami berdua dalam program tu....urmmm... aku rindukan suasana program tu la... sedihh sangat-sangat bila ingat kembali... huhu.. sekarang ni.. mesti "JOKER" tu tgh gelak besar kat sana.. tak pun tgh mencanagkan citer buruk pasal kami berdua kat sume kru... apa pun.. aku tahu.. Kru2 kat sana pun tak suke dgn dia...

hahahah persetankan lah JOKER tu.....

Tiada ulasan: