Halaman

KHAS BUAT SILENT READER PAPA


Salam 11.14 malam
Apa khabar pengunjung setia blog papa.. maaflah malam ni papa kurang sihat sedikit. dah masuk 2 malam da demam asyik menemani diri papa.. malam ni rasanya demam papa makin teruk.. hinggakan nak tidur pun susah... so, tuk melayan mata papa ni, papa menjegukla seketika blog papa ni.. Bila papa perhatikan blog papa ni.. rasanya takder yang komen satu pun n3 papa..  mungkin salah satu sebab papa jarang membuat n3.... jarang update blog... jarang blogwalking.. tapi setiap n3 yang melakar helai bingkai kehidupan papa ini seolah-olah tidak pernah selesai....

statistik blog papa jauh dari kata SUPERB... dan jumlah pengunjung yang singgah di blog papa ni pun masih tak dapat dihitung dengan jari sehingga ke saat ini..

Apapun.. luahan dari hati kecil ini, papa persembahkan untuk semua pengunjung blog papa. Wahai "Pembaca Senyap" yang papa hormati.... Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca setiap n3 yang telah papa lakarkan disini... Terima kasih kerana tetap setia dengan Blog papa walaupun tiada sebarang KOMEN yang korang tinggalkan di setiap n3 papa.. Terima kasih juga kerana telah menyelami setiap bait - bait kata yang tida teratur yang telah papa luahkan... Terima kasih kerana setia mengikuti setiap episod demi episod kisah kehidupan papa yang tiada akhirnya ini..

Pembaca Senyap.... Ketahuilah bahawa walaupun korang tak pernah meninggalkan komen atau menyapa untuk memperkenalkan diri kepada papa, bagi papa korang sangat bererti... Tanpa korang.. n3 papa tiada maknanya... kerana tanpa korang PEMBACA SENYAP tiada lagi luahan bisikan yang mengusik di sudut jiwa papa untuk terus dan terus membuat n3.

Pembaca Senyap... siapapun korang.. dimanapun korang berada... Papa harap korang akan tetap setia dengan setiap n3 yang papa posting. dan papa harap korang boleh menjadi sahabat yang sempurna untuk papa.. Semoga juga n3 - n3 papa bisa menjadikan perkara yang baik untuk korang.... semoga segala n3 yang papa lakarkan selama ini bukanlah satu n3 yang sia-sia...

p.s; PEMBACA SENYAP.... just enjoy the silence... becouse i can feel it.. that you're here.. for me...

1 ulasan:

Arie berkata...

Terbaik... hahaha.. silent reader...