Halaman

MAD WORLD...


Salam 12.39 pagi

Sekali papa tergerak untuk melakar ilham di blog kesayangan papa ni... Tapi papa rasa takder la nak buat n3 yang beberat cukuplah sekadar menjadi renungan bersama..... akcely apa yang ingin papa maksudkan di n3 papa ni ialah kita tidak pernah tahu dan tak akan tahu apa yang bakal terjadi pada hari esok... apa yang boleh kita lakukan ialah melakukan sesuatu itu dengan sebaik-baiknya.. manfaatkan segalanya dengan kudrat yang kita ada... dan kalau boleh cubalah kecapi kebahagiaan pada hari ini.

Semoga apa yang papa katakan ini dapat memberikan inspirasi pada diri korang dan papa sendiri untuk  membuat yang terbaik dalam kehidupan kita pada hari ini esok dan juga hari-hari yang akan mendatang agar kita dapat kebahagiaan yang kita impikan.... LETS DO THE BEST WE CAN DO.... cubalah bergembira dan bersyukur kerana kita masih diberi kesempatan didalam MAD WORLD ini....

P.S:- tak paham apa yang papa lakarkan di n3 papa kali ini? cubalah fahami dan renungi semula. papa yakin korang bijak untuk mentafsir sesuatu perkara..


Tiada ulasan: