Halaman

Keletihan..

Aku ingin menongkah kegelapan malam ini…Aku inginkan sangat-sangat, tapi aku tak berdaya. Aku ingin berlari, berlari sekuat-kuatnya.. Meredah angin, agar dinginnya meresap ke setiap relung jiwaku, ke setiap rongga ditubuhku, agar dinginya menyegarkan jiwaku yg keletihan.

Aku ingin menjerit…Menjerit sekuat hatiku, agar semua bebanan ini boleh hilang, Agar aku boleh menjalani kehidupan harian ku seperti biasa. Aku rindu pada satu jiwa yang boleh menemaniku. Satu jiwa yang boleh memahami diriku. Satu jiwa yg boleh mengiringiku untuk menjalani hari- hariku. Ataupun sekadar satu jiwa yang boleh mendengarkan jeritan hatiku.. Yang semakin lama semakin membuatku hilang arah.

Tapi sekarang aku hanya sendiri, meratapi semuanya sendiri. Melaluinya juga sendiri, mencari jalan sendiri. Tapi aku ikhlas melalui itu semua. Aku rindu jiwaku yg dulu…Jiwa yg tenang, bebas, dan penuh sukacita, damai… Perasaan yang sudah lama meninggalkanku, atau aku yg meninggalkannya ???
Entahlah !!!

3 ulasan:

eqbalzack berkata...

kena pergi SPA bro..hehe

PaPa Q berkata...

hahah atlast... saudara Eqbalzack komen ma page. huhuh,. nak pi spa tak larat la bro.. huhuh.. keje banyak sgt2

syuhada berkata...

what a very nice blog and its suprising me coz it written by a young man. im so impressed! keep writing, bro. blog walking~ :-)