Halaman

NAK UBAH WAJAH

HUHUH tajuk Entry yang penuh dengan tanda tanya. Haha.. takder apa la.. cuma aku rasa aku nak ubah cara penulisan aku didalam blog lakadikal ni. maksud aku.. tiada lagi puisi-puisi puitis untuk tatapan pengunjung LAKADIKAL. Yup.. aku nekad. bukan bermakna otak ini tidak lagi berfungsi untuk melahirkan bait-bait kata yang bisa di susun menjadi kata-kata yang puitis, cuma Otak ini perlukan masa untuk berehat. Rasanya sudah terlalu banyak yang OTAK aku ni bermain dengan rima bahasa.

JADI mulai dari saat ini.. aku hanya membuat entry mengenai perjalanan kehidupan harian aku. suka dan duka. pahit dan manis. Apa-apa je la... dan bermula pada esok hari.. Blog lakadikal juga akan bertukar wajah.. mungkin akan jadi lebih ringkas. tidak terlalu meleleh. atau pun yang sewaktu dengannya...

APApun.. tunggu dan nantikan je la perubahan yang macam mana aku maksudkan....

p.s:-
Papa Q dah letih tuk melakar seni yang lahir dari minda Papa Q.


Peluk & Cium

Tiada ulasan: