Halaman

TANPA HENTI

Salam semua...

Firstly aku nk minta Sowi pada semua pengunjung Blog LaKaDikal sebab sejak akhir-akhir ni aku takder buat sebarang posting... almaklumla, kerja di bahagian PR ni kerja NON STOP "TANPA HENTI" pas satu event ke satu event lak..

Aku stop berENTRY rasa2nya sebelum ASA2010 ari tu.. kira dah lama gak le... huhuh mana tak nye nak buat jemputan ASA2010 la nk buat RSVP ASA 2010 la.. pas tu malam ASA2010 kena bertugas lak.. haih.. letih r... Then aku ingatkan pas ASA2010 selesai boleh lah berehat dan boleh la aku meluangkan masa untuk Blog aku ni. Tapi HAMPEH!!! ada plak event lain kena buat.. Perhimpunan Bulanan RTM la.. Jamuan Makan tuk pemenang Anugerah ASA2010 la.. itu la ini la... sampai satu tahap tu badan aku dah tak leh terima kerja(SHUT DOWN) haha ter"DEMAM" lak.. Hari ni pun demam tak kebah lg. tetap GIGIH datang masuk opis... (bukan nk tunjuk rajin ok) sebab malam ni plak kena stay back tuk Majlis Mesra Sempena Lawatan PErsahabatan RTM ke RTM.. arghh... bosan gak.. bile la masa tuk aku nk berehat sepenuhnya... HUHUHUHU :(...

Sebenarnya aku memang ada plan nak amik cuti for a 2 weeks(speaking dikit) tapi memandangkan kerja ni tak sudah2 dtg je BACK TO BACK. TER"PAKSA"lah cancel dulu niat di hati.. tapi tak per la. Nak wat cam mana kan.. bak kata org AKU KERJA DI BAYAR GAJIKAN.. so kerja je la... huhuhu

Apa pun... Event terbesar yang akan dtg selepas asa HARI ULANG TAHUN RTM yang ke 65 tahun.. huhuh NEBES gak nak tunggu hari tu tiba.. mesti kerja berduyun-duyun tiba... hais... dah le dari tadi dok sembang dengan kerja kerja kerja... lotih r... apa pun to all ma pengunjung blog.. thnks diatas sokongan anda ok.... SAYANG KAMOOO semua.....

HUGE & LOVE

Tiada ulasan: