Halaman

Sesuatu telah tertunda !


SIAL.... semua telah berlalu begitu saja,
ya semua memang salahku
membiarkan semua berlalu begitu saja
jadi biarkan saja aku memaki,
maki diriku sendiri pada akhirnya...

Sesal...ketika waktu seolah berjalan di titik noda
tanpa perubahan, ketika aku mencuba melawan
waktu hanya sampah dan sepertinya aku terbunuh sebagai si kecundang!

Apakah aku mati?, Persetan !, aku tak akan menyerah
aku telah memulakan, dan tak akan berhenti sampai disini !
Apa yang kumulakan... pasti akan ku akhiri
selesaikan semua...

SIAL... waktu terbuang percuma kerana kelalaianku
membiarkan semua berlalu begitu saja
sampai ku sedari, aku tak ingin kalah sebagai si Lemah

Apakah aku mati?, Persetan !, aku tak akan menyerah
aku telah memulai, dan tak akan berhenti sampai disini !
Apa yang kumulai... pasti akan ku akhiri
selesaikan semua...

walau terlambat !
akan ku selesaikan semua

Tiada ulasan: