Halaman

Bersendirian

Malam ni papa takder mood nak mengarang atau menzahirkan isi fikiran papa. sebab malam ni papa tak berapa sihat sangat.. demam mulai menjengah diri papa.. huhuh apa pun. papa tak akan mengecewakan setiap pengunjung log papa.. so kat sini, papa nak lakar sedikit penzahiran akal ketika papa bersendirian.. so khas untuk anda semua...


Bersendirian bukanlah perkara yang aku inginkan...
Ada saat yang sukar untuk aku lalui..
Disaat aku bersendirian, aku merasa kesepian,
Pertemuan yang begitu indah dan perpisahan yang amat menyiksakan.. itulah realiti kehidupan..

Salahkah bila aku mencintai seseorang, salahkah aku untuk meyayangi seseorang, dan salahkah aku antai melakukan yang teraik untuk seseorang...
Kisah cinta tak semuanya berakhir dengan kebahagiaan, keindahan dan bukan juga bererti dunia akan berakhir andai tiada cinta. Esok masih ada untuk kita mencari cinta..

Gapailah hari esok, jangan dipersia-siakan, kejarlah harapan dan impian kerana ia sentiasa menunggu dimana-mana..

Tiada ulasan: