Halaman

DIALAH TEMAN WANITA PAPA UNTUK SEPANJANG HAYAT!!!


Salam 10.58 malam.



Malam ni, papa terdetik untuk melakarkan luahan isi hati papa kat blog kesayangan papa ni..Bukan nak luahkan perasaan putus cinta atau dikecewakan ataupun yang sewaktu dengannya. tapi nak meluahkan rasa RINDU YANG TERAMAT sangat pada MAK papa yang berada di KAMPUNG... Apa pun, semua ni gara2 masa pas makan malam aku call mak papa, biasalah bertanyakan khabar dan etc... dan sudah menjadi satu kebiasaan tiap hujung tahun papa akan balik ke kampung, luang kan masa bersama keluarga tercinta. tapi tahun ni. disebabkan kekangan masa kerja dan ....... papa terpaksa batalkan niat papa untuk balik kampung... sedih? memang AMAT AMAT sedih... apa pun.. kiasan kata-kata kat bawah ni papa tujukan KHAS buat MAK papa yang tercinta.....


Mak! Kaulah hidupku, Kaulah Semangat hidupku.
Yang selalu menjadi sinar didalam langkah gelapku
Di saat ku jatuh kau sambut aku dengan kasih dan sayang mu...

Kecantikanmu tidak pernah hilang kerana ia selalu terpancar dek kasih sayangmu...
Keihklasanmu menjagaku di setiap waktu..
hingga kini aku membesar menjadi dewasa.
ketahuilah Mak.. Kau tiada duanya..

Maafkan aku Mak kerana aku belum lagi boleh membahagiakanmu
Maafkan anakmu ini kerana selalu membuatmu rasa kesal dan marah
Maafkan anakmu ini selalu membuatmu menangis kerana tingkah dan lakuku.
Aku belum mampu membahagiakanmu Mak...
Dan aku takkan.. takkan pernah mampu membalas segala jasa dan pengorbananmu...
Menjaga aku sejak dari dalam rahimmu hinggalah aku menjadi begini.

Mak.. aku sayang Mak..
Aku akan cuba berusaha untuk membuatkan kau tersenyum bahagia.
memberikan sinar kegembiraan dan kesenangan hidup untukmu.

Ya.. Allah... berikanlah aku kekuatan, semangat dan kesempatan untuk membahagiakan beliau..
I Love U MAK!!!!

ANAKMU;
Shah @ Kechik..

Tiada ulasan: