Halaman

Untitled -


Salam 12.35 Tengah Hari..

Hari ni masuk hari ke-5 dalam Kalendar tahun baru 2012. Tapi, seperti biasa, seperti tahun yang lepas. masih tiada keje yang diberikan kepada papa.. Takpe, apa yg boleh papa lakukan hanyalah bersabar. tunggu tunggu dan terus menunggu..... so dikesempatan yang ada ni, papa sempatlah mengukir bait kata untuk tatapan semua.... cuma apa yang boleh papa katakan kat sini, puisi yang papa wat ni menunjukan macam mana keadaan hati papa sekarang... mean.. sendiri mau ingat la... :P

Entah dimana nak memulakan kisah ini...
Kadang kala aku cuba untuk menjadi kuat sekukuh batu karang
Tapi secara perlahan batu karang itu rapuh...
Rapuh dek pukulan teriakan ombak yang menghempas...
Ternyata aku tidak lagi sekuat yang dulu...

Hati ini mula berubah....
Sakit...
Perih yang tidak terlihat...
Akan duka yang kian menyiksa jiwaku...

Namun segalanya masih boleh terkawal..... walaupun
Tidak ada siapa yang tahu dan tiada siapa yang ambil peduli..
Tiada seorang pun yang mendengar jeritan hati ini...
Aku terdiam membisu, hanya bertemankan air mata..

Kau tahu apa?!
Tentang duka yang menyiksa batin...
Sesak.... Resah....

Lagi sakit!!!

Cukuplah aku berbicara pada dunia!!
Aku tak tahuan dengan semua dusta!
Dunia ini FANA!
Dan kini, Rasanya aku ingin Menjerit!!


Tiada ulasan: