Halaman

Buat Insan Yang Pernah Ku Sayangi..

Buat Insan yang pernah PAPA sayangi... Intan Shureyana bt Mohd Kamal. ..ketahuilah walaupun kau sudah berada jauh dari alam maya ini. Kasih Papa pada mu tetap akan utuh sampai bila-bila...

1+4+3+7 = I Love You Forever...

Udara dingin menemaniku

Angin berhembus dengan lembut

Dengan suara itu aku termenung

Sementara daun-daun ketika itu telah basah

Derap langkah kaki terdengar nyata

Dan aku waspada pada bahaya

Ternyata ia menghampiriku

Di malam yang sungguh sunyi

Rupanya aku tak sendirian

Aku ditemani oleh nisan manisnya

Aku hanya ingin bersamanya

Tiada yang lain di hatiku

Selain dirinya

Aku terus berkhayal

Angin tiba-tiba bertiup kencang

Terdengar keras salakan anjing

Ternyata ia semakin dekat

Ia menghampiriku

Aku tersenyum

Ia juga tersenyum

Aku menundukkan kepala

Adakah ia tak mau meninggalkan dunia ini?

Untuk apa dia kembali?

Ya, Tuhan,

Tenangkanlah dia

Tempatkan dia di tempat yang indah

Aku ingin pergi saja

Sudah cukup untuk malam ini

Aku mulai melangkah

Dan ia pun tersenyum

Aku membalas senyumannya

Lalu ia menghilang

Selamat tinggal kekasihku

14/04/2011~2.30am~bilik papa

Tiada ulasan: