Halaman

Bukan Aku Tapi Dia....

Salam 2.33 Petang

Terlebih dahulu papa nk say maaf coz sebenarnya papa baru je recover semula mood papa dari berduka.. hurmm betul gak kata member-member papa, setiap yang ada di dunia ni hanyalah sementara hanya dipinjamkan sahaja.. so apa pun papa kena teruskan gak kehidupan..

Tapi, saat papa dah mula recover balik mood dan semangat papa, ada plak kejadian yang tak diingini terjadi. apa lah nasib kan.. ya, papa tak kisah dah tak kisah pasal soal hati ni. biarkan la. kalau betul-betul ada jodoh insya allah tuhan akan berikan gak. tul tak? so kepada dia yang pernah papa kasihi dan sayangi terima kasih atas segalanya. memang papa akui sungguh berat untuk papa menerima kenyataan ini. tapi nak wat cam mana kan. soal hati dan perasaan tak boleh dipaksa... apa pun yang akan terjadi dan bakal terjadi, kena lah terima dengan hati yang terbuka....

Ok ok. tutup kisah kisah sedih dan duka. kali ni papa nk cerita aktiviti papa pagi tadi. akcely pagi tadi seawal 5.30 pagi lagi papa dah kuar pergi ke PASAR TAKADA dengan ma mom, ma sista, ma bro in law ma nephew awal gile kot. huhuh hari masih gelap lagi. huhuh. tapi ma sista kata klu tak pegi awal pagi kompom susah nk cari parking. nah kau memang betul pun seawal 5.30 tu pun dah ramai orang kat pasar takada tu. akcely Pasar takada ni seperti pasar minggu la.. jual barang2 basah like ikan, sayur etc. selain tu jual kuih muih, pakaian bundel dan yang paling best jual pets. huhu so bile papa tengok ada rabbit terus papa teringat kisah sedih.. :(( so apa lagi papa terus GRAB 2 ekor rabbit dari baka angora jenis lion head dengan bulu carpet. :) comel sgt2. huhuh.. so kira pagi tadi heppy sangat-sangat. so pas jenjalan kat pasar takada tu 2 3 round terus balik rumah. balik rumah asyik melayan BEN & BENNY tak sedar papa terlelap. huhuh almaklum r semalaman tak tido.. huhuh... sedar2 je ma older sista dtg dengan anak2 dia. pergh kecoh bisng bingit.. huhuh so dengan perasaan malasnya papa bangun. hehe tgok BEN dengan BENNY asyik je main kat atas meje.. huhuh.. budak baik sungguh... huhuh.. ok la cukup r citer tuk petang ni. nnt sambung lagi klu ada story menarik ok. sebelum tu pa pa nk hidangkan korang semua dengan lagu yang papa boleh katakan jadi tajuk drama tuk kisah papa dengan orang itu.. lagu dari nyanyian JUDIKA - BUKAN AKU TAPI DIA. dengar2kanlah ye.. lirik dia sungguh2 menyentuh perasaan..



BUKAN AKU TAPI DIA

berulang kali kau menyakiti
berulang kali kau khianati
sakit ini coba pahami
ku punya hati bukan tuk disakiti
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
* ku akui sungguh beratnya
meninggalkanmu yang dulu pernah ada
namun harus aku lakukan
karena ku tahu ini yang terbaik

ku harus pergi meninggalkan kamu
yang telah hancurkan aku
sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

repeat *

reff:
ku harus pergi meninggalkan kamu
yang telah hancurkan aku
sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

cintaku lebih besar darinya
mestinya kau sadar itu
bukan dia, bukan dia, tapi aku

begitu burukkah ini
hingga ku harus mengalah

ku harus pergi meninggalkan kamu
yang telah hancurkan aku
sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

(cintaku) cintaku
(lebih besar dari benciku) lebih besar dari benciku
cukup aku yang rasakan
(jangan dia) jangan dia
(jangan dia) jangan dia cukup aku

(jangan dia jangan dia) cukup aku
(jangan dia)
notaKAKIpapaQ
Thnks to ma fb frns yang sudi melayan papa chat semalam. smpi ke pagi dow. hehe.. rasa2nya dia terlelap kot kat depan lappy dia.. hehehe one more things BEN dan BENNY tu merupakan nama kepada RABBIT yang papa baru beli pagi tadi.. hehe.. ok...




1 ulasan:

- MissyXidy- berkata...

mungkin lebih baik ku lepas saja. :)
gambate kudasai!