Halaman

RINDU & KEPENATAN

Salam 9.35 malam.. hurm.... ingat nk rest buat entry malam ni tapi jari jemari ni gatai nak menaip plak. akceli aku rindu banget ama aku punya PET's SIGEE ma IGUANA, CHOKIE ma SNAKE n JACK ma RABBIT. huhuh.. aku tak worry sgt pasal JACK tu pasal KAK ITA yang jaga. cuma aku worry kan si sigee n chokie je.. member yang jaga pets aku yg 2 kekor ni nak g kursus kat langkawi on 10 april ni. so macam mana ni.. adeh... aku plak tanggal 15 april baru sampai kl. huhuh macmamana la dengan makan minum dorang nnt.. ADA VOLUNTEER nak jaga ma PETS tuk 5 hari.. huhu klu ada sapa2 berminat hubungi PAPA ok... A.S.A.P.. petang tadi papa dengan satu famili bekerja keras menambak laman kat depan rumah. huhu gigih ni angkat batu-batu kerikil. saje nak cantikkan laman yang dah BECAK habis.. huhu. nak pijak pun penuh dengan air je. so bile dah letak batu2 tu takder lah becak lagi depan rumah tu.so disebabkan terpaksa membuat kerja2 buruh tu papa keletihan yang teramat sangat..sampai kan tangan papa ni melecet dah..tapi tak per demi keluarga papa sanggup berkorban..huhuh akcely papa dah lama tak buat kerja2 berat macam tu.. huhu almaklum la kerja opis duk bawah ekon je.. so bile dah buat kerja berat tu.. sesak gak la nafas.. huhu tambah2 lagi papa ni kaki rokok.. semput dehhh... apa pun malam ni papa nk bantai tido puas2. sok nak bangun bile matahari dah terpacak kat atas pala.. huhhuh bleh? ok la papa nk tito dulu.. niteee


Tiada ulasan: