Halaman

Sakit Kepala!!!!

arghhh... sakit benor kepala aku ni. dah berapa hari ni aku asyik balik kerja lewat. kerja makin bertambah. kerja terkini yg aku kena buat. aku kena finalize kan bunting yang telah dipilih oleh TKSU (kebudayaan). mula2 tak sangka juga akunye design terpilih. almaklum lah. aku ni takder pengalaman langsung dalam design mendesign ni.. hari ni aku balik dalam jam 8.30 malam. seperti biasa, balik aku dah takder mood. mbe disebabkan sakit kepala aku ni kot. mbe kurang tidur agaknya..

sampai di rumah je. aku terus terlentang disofa, rehatkan badan sekejap. bosan2 aku bukak laptop aku then baca Novel GENANG & GENANG 2. jalan cerita memang agak menarik. cuma mungkin pengisian pot cerita tu terlalu berat. tapi tak pe... baca je lah..

kesan dari bacaan tu buat kepala aku bertambah sakit... alih2 aku dapat sms dari Puan Suzie. dia suh aku dtg awal pagi kerana bunting yg aku buat tu ada silap lg.. arghhh.. susahnye nak bg kepuasan pada orang nie...


lantak pi lah.... yg pasti aku nak layan kepala aku yg dah sakit amat ni..

baik tidoooo....

Tiada ulasan: