Halaman

Pura2 @ LUPA @ Buat2 LUPA?

urmm.. itulah topik yang akan kita kupaskan hari ini.. hehehe...
actually aku nak bercerita mengenai seorang hamba allah ni. Hamba Allah ni boleh dikatakan amat rapat juga dgn aku sebelum ni. tai memandangkan dia berpindah ke opis baru di KL. kami terus lost contact.

Dijadikan cerita, hari ini. dia datang ke opis lama tempat aku bekerja lah.. so, masa dia sembang dgn aku seolah2 takder apa yang berlaku. actually Hamba Allah ni pernah pinjam sejumlah wang dengan aku. tapi tak lah banyak mana. cuma aku pelik.. dia boleh buat tidak tahu dgn aku. seolah2 takder apa2 yg berlaku... bukan aku nak mengahrap sgt dgn duit tu. pasal aku pun takder rsesak mana.. cuma benda ni dah lama berlaku... dia tak fikir ke... aku tak kesah sbnrnya.. tapi bila dia lafazkan perkataan "PINJAM" so kena r pandai2.. aku tak kan tuntut.. coz aku tahu satu hari nnt.. hutang tu akan tertuntut gak nnt. mbe bukan di dunia.. tapi di akhirat.. heheh


tu je...

2 ulasan:

maya berkata...

jangan kata aku hamba allah itu yer....

PaPa Q berkata...

huargh huargh.. maya maya bukan ko le.... tapi mamat sorang ni.. ko ni pun... kan aku tulis jelas tu.. mamat bukan minah.. hahaha