Halaman

SWINE FLU - H1N1


Argh.... salam semua... dah lama rasanya TMoS tak buat posting..rasa ada gak la dlm seminggu lebih... huhuh bukan apa... tuk makluman semua.. TMoS kena Kuarantin dalam rumah kerana suspect H1N1 aka Swine Flu..

masa pi buat medical chekup tu.. TMoS ingatkan sekadar demam biasa je. almakum lah simtom2 yang dinyatakan mengenai jangkitan virus ni takder langsung pada diri TMoS.. so, masa TMoS pergi buat MC tu. mahu tak terkejut beruk TMoS... Punya lah ramai orang kat Sepital.... hanya tuhan yng tahu... haha..

apa yng paling mengejutkan TMoS... Doktor kata TMoS suspect H1N1.. huargh huargh huargh huargh... dalam otak TMoS masa tu... "aduh,,, serius ke penyakit ni... betul2 boleh bawak maut ke.. tapi aku hanya demam biasa.." semua bermain dalam fikiran TMoS.

Macam mana aku nak berhadapan dgan member2 opis aku pas ni... mesti malu gile kau dapat SELSEMA BABI... huhuh sian babi... eh.. salah aku suspect je lah... huhuh....


apa pun... aku cuti buat posting adik beradik aku pun turut cuti ye... huh.... mmg hangat2 tahi ayam betul la....

Tiada ulasan: