Halaman

LAZY MONDAY (OTAKKU GILA)

hahahahha... gile betul tajuk posting TMoS tu.. dah r LAZY MONDAY siap blek tulis OTAK KU GILA tuu... actually takder apa2 sebenarnya.. bukan apa, pagi2 lagi aku dah terpaksa menghadap newspaper untuk buat analisis media.. klu satu paper jer tak pi.. ni tak semua newspaper aku kena pantau.. arghhh.. naik gila gak r.. rasa2nya cam aku nak bakar je newspaper ni sumer. satu lg, entah kenapa pagi2 lagi aku dah buang tabiat, pi layan lagu BOLLYWOOD.. hahah tak pernah2nya aku buat... tapi best gak lagu hindi ni bila bosan2 cam nie..



tu belum lg masa aku pi BREAKFAST pagi tadi. dah r geng aku dah takder pinda opis baru kat BSAS. aku pi r sarap dengan di RUSYDI. hehe bukan budak tu tak bagus.. masalahnye terlebih bagus... susah tuk aku nak mengadakan sesi kutuk mengutuk.. hahahah.... waaaa.. windu r kat MAYA n SYAFIQ.. hehehe.... apa lah dowang tgh buat skrg ni...



so, dipendekkan cerita, aku takder keje pi r snap pic muke kebosanan aku sendiri.... so nak tgok hayati lah... hahahah

The Ministry of Soul

Tiada ulasan: