Halaman

T.M.o.S vs R.o.I vs E.o.H


Wah wah wah... gempak.. gempak panas... hangat... kini pertembungan blogger 3 penjuru.. hshahaha.. takder r.. ni bloger2 antara adik beradik aku je... aku mewakili "The Ministry of Soul", adik Syaziera lak mewakili " Republic of Iman" dan adik Diera lah mewakili " Empire of Hearts" hahah.. ada ada je kan..

tapi ok lah.. atleast. dorang ada tempat untuk meluahkan apa yg terpendam... dalam pada masa yang sama. aku dapat lihat dan dapat tahu, aktivit seharian dorang kat kampung. almaklum ah aku ni berada nun jauh di seberang...

apa pun, aku berharap agar... 2 orang adik aku ni.. tak berhenti di tengah jalan. jadikan blog ni sebagai satu medium untuk meluahkan dan mematrikan kenangan yang terindah dalam hidup korang ok... dan ingat... perjanjian kita.. sapa yg paling abnyak posting dalam bulan ni... akan jd juara... hahahaahah

kita tunggguuuuuu.......

Tiada ulasan: